Μετάβαση στο περιεχόμενο

2o ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. B' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (πρώην Κ.Ε.Σ.Υ.)

KΕΝΤΡΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • Υπεύθυνοι επικοινωνίας ΚΕΔΑΣΥ-Σχολικών Μονάδων/ή και ΕΔΥ για το 2022-2023
    • ΕΥΧΕΣ
    • Μέτρα που πρέπει να τηρούνται κατά την είσοδο του κοινού στην υπηρεσία, σύμφωνα με το ΦΕΚ 5138/5-11-2021, άρθρο 9, παρ. 2,3,4.
    • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
    • Σχολεία Β/θμιας Εκπαίδευσης περιοχής ευθύνης του 2ου ΚΕΣΥ
    • Σχολεία Α/θμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά και Νηπιαγωγεία) περιοχής ευθύνης του 2ου ΚΕΣΥ Β΄Θεσσαλονίκης
  • ΕΔΥ-Χρήσιμο Υλικό
    • ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ
    • Ενδεικτικό Σχέδιο Πράξης Προτεραιοτήτων ΕΔΥ
    • Ενδεικτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστήριξης ΕΔΥ
    • Ενδεικτικό Σχέδιο Πρωτοκόλλου Συνεργασίας-Επικοινωνίας σχολείου-γονέων
    • Ενδεικτικό Σχέδιο Εισήγησης Παραπομπής Μαθητή/τριας στο ΚΕΔΑΣΥ από την ΕΔΥ
    • Ενδεικτικό έντυπο ατομικού βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης μαθητή/τριας προσχολικής ηλικίας
    • Ενδεικτικό έντυπο ατομικού βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης μαθητή/τριας Β/θμιας Εκπαίδευσης
    • Ενδεικτικό Έντυπο Ατομικού Βραχυχρόνιου Προγράμματος Υποστήριξης μαθητή/τριας Δημοτικού σχολείου
    • Οδηγοί υλοποίησης προγραμμάτων για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠ
    • Οδηγοί Διαφοροποίησης της διδασκαλίας Π.159-σημαντικό υλικό για τις ΕΔΕΑΥ, καθώς και γενικά για χρήση από τους/τις εκπαιδευτικούς σε κάθε βαθμίδα
  • ΥΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
    • α) «Όσα πρέπει να γνωρίζεις, ως υποψήφιος, για την προφορική εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις β) έχω άγχος για τις εξετάσεις.Πώς θα το αντιμετωπίσω;
    • Το άγχος των εξετάσεων-Πώς το αντιμετωπίζω
    • Κατάλογος Κοινωνικών Υπηρεσιών Υποστήριξης
    • Αναμενόμενες αντιδράσεις παιδιών,λόγω κορωνοιού
    • Ψυχική ανθεκτικότητα εν μέσω της πανδημίας-Οδηγός για εφήβους
    • Ενίσχυση ψυχικής ανθεκτικότητας
    • Συμβουλές ψυχοκοινωνικής υποστήριξης εν όψει της εμφάνισης τουc convid-19ι
    • Αυτοεκτίμηση-Αυτοαντίληψη
    • Ψυχική ανθεκτικότητα εν μέσω της πανδημίας-Οδηγός για εφήβους
    • Ενίσχυση ψυχικής ανθεκτικότητας
    • Διαχείριση θυμού
    • Διαχείριση άγχους σε μαθητές
    • Μέριμνα-Πανδημία-Πώς σας στηρίζουμε
    • Η διαχείριση της απώλειας ενός οικείου προσώπου από τη νόσο COVID – 19 Ιουλία Μαϊμάρη, MSc Ινστιτούτο Έρευνας & Θεραπείας της Συμπεριφοράς. Αναρτήθηκε από την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Έρευνας & Θεραπείας της Συμπεριφοράς: https://ibrt.gr/edu/node/728
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • Ασκήσεις φωνολογικής ενημερότητας (υλικό για εκπαιδευτικούς και γονείς)
    • Προτεινόμενες δραστηριότητες για γονείς και παιδιά
    • Το οικογενειακό πρόγραμμα όταν μένουμε σπίτι
    • Προσβάσιμο εκπαιδευτικό Ψηφιακό υλικό «Σχεδιάζω για όλους»
    • Εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και μαθήτριες στο φάσμα του αυτισμού-Κοινωνικές ιστορίες
    • Υλικό για την παράλληλη στήριξη
    • Κατευθυντήριες γραμμές για την προώθηση προσβάσιμων πληροφοριών στοπλάισιο της μάθησης (ICT4IAL)
    • Εκπαιδευτική Τηλεόραση στην Ε.Ν.Γ. Για να δείτε όλα τα μαθήματα στην ΕΡΤ πατήστε πάνω στον σύνδεσμο
    • Υλικό ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης (Μπότσας Γεώργιος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης 2ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας)
  • COVID-19-Χρήσιμο υλικό
    • Νέος Κορωνοιός-Οδηγίες ΕΟΔΥ
    • Κορωνοιός ο πονηρός ταξιδευτής
    • Ιστοσελίδα Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ)
    • Το όνοµά µου είναι Κορονοϊός» – Εικονογραφημένο εγχειρίδιο για παιδιά έως 7 ετών
    • Πώς να περιορίσουμε τον κορωνοιό
    • Μένουμε σπίτι..Συνδεδεμένοι-
    • Πώς προστατευόμαστε από τον κορωνοιό-Κοινωνική ιστορία
    • Οδηγίες προστασίας από αναπνευστική λοίμωξη από το νέο κοροναϊό
    • Εορτασμός της 25ης Μαρτίου από το σπίτι
  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
    • Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
    • Σχεδιάζω τη σταδιοδρομία μου-22 προτάσεις-κλειδιά για μαθητές και μαθήτριες της Γ Λυκείου
    • Συμβουλές για μαθητές και μαθήτριες που δίνουν εξετάσεις
  • ΕΝΤΥΠΑ
    • Αίτηση-Υπεύθυνη δήλωση γονέα για αξιολόγηση από το ΚΕΔΑΣΥ
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για το Νηπιαγωγείο
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για το δημοτικό
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για τη Β/θμια
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση για το νηπιαγωγείο
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης για το δημοτικό
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης για τη Β/θμια
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • Ν. 418613, άρθρο 28
    • Ν. 436816-τροπολογία
    • Καθήκοντα ΕΒΠ και Σχ.Νοσηλευτών
    • Ν. 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή
2o ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.  B' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (πρώην Κ.Ε.Σ.Υ.)

ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

http://2kesy-v.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2020/05/ΥΛΙΚΟ_ΓΙΑ_ΤΗΝ_ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ_ΣΤΗΡΙΞΗ_ΙΕΠ.pdf

Συντάκτης 2kesyvthessΔημοσιεύτηκε την 2 Μαΐου 202011 Νοεμβρίου 2020Κατηγορίες ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ /ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Πλοήγηση άρθρων

Προηγούμενη Προηγούμενο άρθρο: Κατευθυντήριες γραμμές για την προώθηση προσβάσιμων πληροφοριών στοπλάισιο της μάθησης (ICT4IAL)
Επόμενο Επόμενο άρθρο: ‘Εντυπο περιγραφικής-Παιδαγωγικής έκθεσης παράλληλης στήριξης από εκπαιδευτικό (για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση)
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • Υπεύθυνοι επικοινωνίας ΚΕΔΑΣΥ-Σχολικών Μονάδων/ή και ΕΔΥ για το 2022-2023
    • ΕΥΧΕΣ
    • Μέτρα που πρέπει να τηρούνται κατά την είσοδο του κοινού στην υπηρεσία, σύμφωνα με το ΦΕΚ 5138/5-11-2021, άρθρο 9, παρ. 2,3,4.
    • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
    • Σχολεία Β/θμιας Εκπαίδευσης περιοχής ευθύνης του 2ου ΚΕΣΥ
    • Σχολεία Α/θμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά και Νηπιαγωγεία) περιοχής ευθύνης του 2ου ΚΕΣΥ Β΄Θεσσαλονίκης
  • ΕΔΥ-Χρήσιμο Υλικό
    • ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ
    • Ενδεικτικό Σχέδιο Πράξης Προτεραιοτήτων ΕΔΥ
    • Ενδεικτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστήριξης ΕΔΥ
    • Ενδεικτικό Σχέδιο Πρωτοκόλλου Συνεργασίας-Επικοινωνίας σχολείου-γονέων
    • Ενδεικτικό Σχέδιο Εισήγησης Παραπομπής Μαθητή/τριας στο ΚΕΔΑΣΥ από την ΕΔΥ
    • Ενδεικτικό έντυπο ατομικού βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης μαθητή/τριας προσχολικής ηλικίας
    • Ενδεικτικό έντυπο ατομικού βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης μαθητή/τριας Β/θμιας Εκπαίδευσης
    • Ενδεικτικό Έντυπο Ατομικού Βραχυχρόνιου Προγράμματος Υποστήριξης μαθητή/τριας Δημοτικού σχολείου
    • Οδηγοί υλοποίησης προγραμμάτων για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠ
    • Οδηγοί Διαφοροποίησης της διδασκαλίας Π.159-σημαντικό υλικό για τις ΕΔΕΑΥ, καθώς και γενικά για χρήση από τους/τις εκπαιδευτικούς σε κάθε βαθμίδα
  • ΥΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
    • α) «Όσα πρέπει να γνωρίζεις, ως υποψήφιος, για την προφορική εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις β) έχω άγχος για τις εξετάσεις.Πώς θα το αντιμετωπίσω;
    • Το άγχος των εξετάσεων-Πώς το αντιμετωπίζω
    • Κατάλογος Κοινωνικών Υπηρεσιών Υποστήριξης
    • Αναμενόμενες αντιδράσεις παιδιών,λόγω κορωνοιού
    • Ψυχική ανθεκτικότητα εν μέσω της πανδημίας-Οδηγός για εφήβους
    • Ενίσχυση ψυχικής ανθεκτικότητας
    • Συμβουλές ψυχοκοινωνικής υποστήριξης εν όψει της εμφάνισης τουc convid-19ι
    • Αυτοεκτίμηση-Αυτοαντίληψη
    • Ψυχική ανθεκτικότητα εν μέσω της πανδημίας-Οδηγός για εφήβους
    • Ενίσχυση ψυχικής ανθεκτικότητας
    • Διαχείριση θυμού
    • Διαχείριση άγχους σε μαθητές
    • Μέριμνα-Πανδημία-Πώς σας στηρίζουμε
    • Η διαχείριση της απώλειας ενός οικείου προσώπου από τη νόσο COVID – 19 Ιουλία Μαϊμάρη, MSc Ινστιτούτο Έρευνας & Θεραπείας της Συμπεριφοράς. Αναρτήθηκε από την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Έρευνας & Θεραπείας της Συμπεριφοράς: https://ibrt.gr/edu/node/728
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • Ασκήσεις φωνολογικής ενημερότητας (υλικό για εκπαιδευτικούς και γονείς)
    • Προτεινόμενες δραστηριότητες για γονείς και παιδιά
    • Το οικογενειακό πρόγραμμα όταν μένουμε σπίτι
    • Προσβάσιμο εκπαιδευτικό Ψηφιακό υλικό «Σχεδιάζω για όλους»
    • Εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και μαθήτριες στο φάσμα του αυτισμού-Κοινωνικές ιστορίες
    • Υλικό για την παράλληλη στήριξη
    • Κατευθυντήριες γραμμές για την προώθηση προσβάσιμων πληροφοριών στοπλάισιο της μάθησης (ICT4IAL)
    • Εκπαιδευτική Τηλεόραση στην Ε.Ν.Γ. Για να δείτε όλα τα μαθήματα στην ΕΡΤ πατήστε πάνω στον σύνδεσμο
    • Υλικό ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης (Μπότσας Γεώργιος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης 2ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας)
  • COVID-19-Χρήσιμο υλικό
    • Νέος Κορωνοιός-Οδηγίες ΕΟΔΥ
    • Κορωνοιός ο πονηρός ταξιδευτής
    • Ιστοσελίδα Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ)
    • Το όνοµά µου είναι Κορονοϊός» – Εικονογραφημένο εγχειρίδιο για παιδιά έως 7 ετών
    • Πώς να περιορίσουμε τον κορωνοιό
    • Μένουμε σπίτι..Συνδεδεμένοι-
    • Πώς προστατευόμαστε από τον κορωνοιό-Κοινωνική ιστορία
    • Οδηγίες προστασίας από αναπνευστική λοίμωξη από το νέο κοροναϊό
    • Εορτασμός της 25ης Μαρτίου από το σπίτι
  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
    • Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
    • Σχεδιάζω τη σταδιοδρομία μου-22 προτάσεις-κλειδιά για μαθητές και μαθήτριες της Γ Λυκείου
    • Συμβουλές για μαθητές και μαθήτριες που δίνουν εξετάσεις
  • ΕΝΤΥΠΑ
    • Αίτηση-Υπεύθυνη δήλωση γονέα για αξιολόγηση από το ΚΕΔΑΣΥ
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για το Νηπιαγωγείο
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για το δημοτικό
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για τη Β/θμια
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης για την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση για το νηπιαγωγείο
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης για το δημοτικό
    • Έντυπο περιγραφικής έκθεσης παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης για τη Β/θμια
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • Ν. 418613, άρθρο 28
    • Ν. 436816-τροπολογία
    • Καθήκοντα ΕΒΠ και Σχ.Νοσηλευτών
    • Ν. 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή
2o ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. B' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (πρώην Κ.Ε.Σ.Υ.) Με την υποστήριξη του WordPress